MaviNur25 Kızlar 14 haftalık hamileyim ve aşırı halsizlik baş agrım var kafamı kaldıramıyorum doktor b12 cok dusuk dedi sizce ondan kaynaklanır mı b12 normal olmasi icin ne tavsiye edersiniz yiyeceklerden benim gibi dusuk olupta normale dönen var mı acaba a
Namesiz6 Canım bebek b12 depolarını boşaltaliyor.Benimde aynı şekildeydi biz Solgar b12 ye başlamıştık. Ben şuan 32+5 deyim hala kullanıyorum günde 1 tane. Ama kaçıncı haftada başlamıştım bilmiyorum.Doktoruna danış öyle başla