Gunduzanne kız bende bir ara bağımlılık yapmıştı ilk anesteziyi apandisit ameliyatı olurken aldım. Allahım doktor içerde sinir etmişti beni aklımda kalmış herhalde küfür ederek uyanmam dışında hiçbir sorun yoktu shshs mükemmel bi kafa 😀sonra kürtaj olurken aldım onda öyle saçmaladım. Sonra endoskopi olurken aldım onda normal uyandım allahtan. Şimdi ben de isteğe bağlı sezaryen olacağım doktor spinal diyor dedim beni bayılt. Bana da uyanıkken kesilmek korkunç geliyor. Genel anesteziden sadece uyanırken söyleyeceklerimden korkuyordum başka korkulacak bir şeyi yok.