Nursemom
Merhaba ☀️ bugün kontrole gittik doktorum ben karnımı açınca ilk olarak karnıma dokunup kasılmaların mı oluyor ddi. Bende bazen geriliyor karnım sonra rahatlıyor kendiliğinden dedim. Magnezyum kullan rahatlatır ddi. Adet ağrısı gbi ağrıların olur ayakta çok durduğunda bebeğin pozisyonundan kaynaklı,oturur pozisyonda rahat ediyordur ddi. Fakat ben anlamadım. Karnım sertleşince kasılma anlamına mı geliyor bu çok soru da soramadım bu defa şeker yüklemesi yapılacaktı acele etti doktorum 😣 bu kasılmalar zararlı mı bilen var mu ?