
Alttaki yazısız olan 6 Ocakta yapılan test tekrar koyulaştı. Oysaki 29 Aralıktan 1 ocağa kadar da pikti hepsi profildeki diğer konularımda var 3-4 Ocakta silikleşti çatladığını düşündüm 5 ve 6 ocakta tekrar koyulaşmaya başladı gebelik olabilir dediler beta verdim dün negatif çıktı. 2. Yumurtlama olarak mı görmem lazım şimdi bunu yardım edin lütfen 😢😢😢😢😢