Merhabalar transferden yaklaşık 16 gün önce doktorum estrofem başlatti ilk 3 gün günde 1 defa diğer 3 gün günde 2 defa ve diğer 3 gün günde üc defaya çıkardı ve transfer olana kadar günde 3 atmaya devam ettim 27 Aralıkta transfer oldum ve hala günde 3 estrofem içiyorum transferimin 11. Günü bugün daha devam edecek miyim acaba sizler ne kadar kullandınız onun haricinde ise transferimden 4 gün önce promester iğneye başladım günde bir hala vurunuyorum , ecopirin günde 1 , oksapar iğne günde 1 , ve progestan vajinal olarak günde 1 kullanıyorum sizler neler kullandınız tecrübeli anneler veya benim gibi yeni transfer olanlar neler kullanıyorsunuz acaba şuan estrofem garip geldi herkes hala kullanıyor mu acaba 🤔