Kızlar bebeğim 37 haftalık şu an ve hareketleri canımı çok çok acıtıyor. İki haftadır böyle ama özellikle son birkaç gündür öyle darbeler vuruyor ki iki büklüm oluyorum 😓 canım yavrum sağlıklı olsun yeter ki razıyım ama normal mi bu kadar can yakarak vurması 😐Bazen çığlık atıyorum darbesini yiyince