Anonimmmmmmmm Kızlar 12 İnci haftadayim gün içerisinde hafif anlık kasıkta iğne batması gibi bir his oluyor ve bu akşam da çarpıntı gibi 3-4 çarpıntı olacak şekilde bir şey hissettim bebeğimi hissetmiş olabilir miyim
Deletedmom_121 Anonimmmmmmmm Yok canım zannetmiyorum şuan minicik hissetmen bence imkansız 16 17. Haftalarda hissedersin minik kipirtilari 💕
glos_lin2007 Anonimmmmmmmm 12 haftada hissedildiğini düşünmüyorum canım.ben 20haftada hissetmeye başladım
KumpirsMom Anonimmmmmmmm çoğu kişi çok erken yok olmaz diyorda bende 12+3 teyim ve geçenlerde ellerim le onun olduğu bölgeyi okşarken iki defa ayağını yada kendini sürttüğünü hissetim derime çok tuhaftı ama eminim hareket etti hissetim 🥹
ftmnrbst Canım 12 hafta çok çok erken ben 17. Haftadayım çok çok hafif biseyler arada hissediyorum dedim doktor ona bile erken sanki bagırsak hareketi olabilir dedi 😄
user2524 12 de imkansız gibi canım yaa 😔😔 ya bağırsak hareketi ya da mideden geliyor olabilir gaz gibi. En az 17-18 haftalık olduğunda o da zayıfsan eğer
KumpirsMom Anonimmmmmmmm ayrıca internette yazıncada bunun mümkün olduğunu söylüyor çünkü zıplama dönme hareketi yapıyormuş bebek