iinciveannesii Merhaba 3. Trimesterdayım , 37.7-37.4 arasında gidiyor ateşim. Ilık duş aldım , soğuk kompres yaptım baktım olmuyor parol içtim ama hala ateşim düşmedi. Tavsiyesi olan var mı? Biraz endişeleniyorum bir şey olmaz dimi