Fatmaaaa41 Adetime 2 gün kaldı bu dünden beri göğüslerim şişti ve ağırıyor dokununca başka bir belirtim yok. Test yapmıştım negatifti. Olur mu sizce kızlar 🥹
RukiyeeeeeeAG Fatmaaaa41 İlk hamileliğimde benimde öyleydi dokunamıyordum ekstra kasık ağrım vardı olabilir hayırlısı olsun inşaAllah
melimo Fatmaaaa41 benimde göğüslerim ill kez bu kadar şişti Bat 9 birde mide yanması oluyor ara ara ama test yaptım bugün negatif Yarın yumurtlama günüm üzerinden 12 gün geçmiş oluyor yarın yapsamda bence değişmez yine bu ay 😢
melimo Fatmaaaa41 o kadar iyi anlıyorum ki sizi umarım en doğru zamanda sağlıklı mutlu haberler alırsınız 🙏🏼