Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık buzamana kadar kakasını düzenli yapıyordu şimdi 3 gündür kakasını yapamıyor. Hastahaneye götürdüm ılık suyla lavman yaptılar yaptı çok şükür eve geldik 3 gündür yine yapamıyor. Masaj yaptm poposuna zeytin yağı sürdüm fayda vermedi bu normalmi bebeklerde neden kaynaklı böyle olmaya başladı düzene girermi acaba yardımcı olurmusunuz