Ebrusqa1 bende de oluyordu. Çok basit ve çok kolay bir egzersiz yöntemi var onunla hallettim. Bu egzersizi doğumdan sonra da yapın menopoz döneminde altınıza kaçırma problemini de ortadan kaldıracak. Kalçanızı 10 sn sıkıp bırakıyorsunuz. İlk başlarda yanma oluyor sonra geçiyor. Bu hareket perine kaslarınızı harekete geçirecek. Günde kaç kere yapmak isterseniz