Ilos96 Kızlar bugün 14 haftalık olduk yarın doktor kontrolüm var çok heyecanlıyım acaba cinsiyeti gösterir mi ?🤩🤩 3 yaşında bir kızım var Bunuda erkek istiyorum ama kız hissediyorum 😂
annesim220508 Ilos96 ayy bende öyle gittim bir kızım var birde oğlum olursa tamam dedim ama hissiyatım hep kızdı baktık cinsiyete pipiyi gördük Allahım inşallah sanada gönlüne göre verir ve sağlıkla tabi ❤️
Songulsevk Ilos96 benim de 3. Kızım oluyormuş çok istedim erkek olsun ama hayırlısı buymuş inşallah sizin gönlünüze göre olur dualarım sizinle 15 te öğrendim ama 14 tede gitseydim görürdük eminimki😊
Ilos96 ftmnrbst en son 9 haftalıkken gitmiştim geçen hafta gidecektim hadi 1 hafta daha bekleyelim belki cinsiyet görünür diye bakalım yarın için heyecanlıyım 🤩
Ilos96 Busramnida kızımda da yaptırmamıştım doktorum bakıyor zaten bir sıkıntı olunca söylüyor birde yanlış sonuçlar olabiliyor hamileliğimi kötü geçirdiğimle kalırım diye düşünüyorum detaylı ultrasona girmek istiyorum bir sıkıntı olunca onlarda söyler zaten
Ilos96 1234kade evet gittim ama 16.ya da 18.haftada net olarak söyleyeyim dedi tahmin etmek istedi de net olsun diye biz bekleyelim dedik😍