Selam kızlar hastane çantam hazır 35 haftalığım 28 Ocak da bebeğim gelicek size sormak istediğim şey; süt sağım pompası, bebek maması kendim için havlu bornoz “sezeryan olacağım” bunları hastane çantama eklemeli miyim gerek yok mu dersiniz? Birde elektrikli bi pompa almak istiyorum youha’yı ebe önermişti çalışmıyorum evde olacağım süreçte yani gerekli mi gereksiz mi pompayla sağım kolay mı zor mu ne düşünüyorsunuz?