Sevgilimmmmmmm Gzd39 foruma tıkla üstte 3 çizgi var orda resim ekle var resmi seçip URL yi kopyala buraya yapıştır
ruyatur Gzd39 hamilelik var hayırlı olsun. Ben de erken dönemde öğrendim silik çizgi çıktı kan tahlili vermeye gidin tebrikler♥️♥️
ruyatur Gzd39 silik çizgi 10 15 dk sonrasında kendini belli ediyor maksimum yarım saat içinde netleşiyor silik çizgi
Gzd39 Sevgilimmmmmmm tesekkrler testi yapmış sonra hemen dolabım üzerine koymuş yarım saat sonra aklına gelmiş bakmış çift çizgi 7 de testi yapiyo 7.30 ta teste bakıyor çift cizgi
TuseeemZ Gzd39 İnşallah bebiş vardır asla moral bozmak istemem bende istiyorum geçen hafta bebe time bende yaptım çift çizgi çıkardı aynı böyleydi ama kan verdiğimde negatifti hamilelik yoktu. Umarım kardeşinizin ki doğrudur ❤️❤️❤️❤️
ruyatur Gzd39 benim de 15 dk geçti öyle belirdi silik çizgi hatta bundan bile çok silikti görünür görünmez şekildeydi aynı gün kan verdim hamileliğim netleşti:) 3 aylık hamileyim şu an ♥️ gidin hemen kan verin
Gzd39 ruyatur tebrikler dizinde hamileliginiz hayrlı uğurlu olsun Allah kucağınıza almayı nasip etsin insallh🍀
ruyatur Gzd39 amin güzel arkadaşım inşallah çok teşekkür ederim sizinki de eğer varsa (ki yüksek ihtimalle var) hayırlı olsun inşallah