Merve_bdk İlk kızımın adı Defne ikinci isme karar veremiyoruz yardımcı olur musunuz ELİF ELA İNCİ Soyadımızda Çimen
Yarenn24 Merve_bdk kızıma Asya ismini koymasaydım ela koyardım anlam açısından Asya daha iyi geldi o yüzden koydum yoksa ela da söylemi çok güzel bir isim 💖🌸
Namesiz6 Merve_bdk Aslında 3 isimde birbirinden güzel.Ama ben eğer kızım olsaydı İnci ismi aklımdaydı.Oyumu inciden yana kullanıyorum 🤍