efgoksen Kızlar ilk yaptıgımda yok gibiydi grimsi gibi varla yok arasındaydı yani, sonra hafif silik pembeleşti ama bilemiyorum yaşayan var mı sonradan böyle hamilelik öğrenen? Cok yalancı pozitif gördüm her seferinde umutlanmayacagım diyorum ama olmuyor …
Deletedmom_984 efgoksen hayir canim benim idrar dagilir dagilmaz cikti ilk defa o kadar heveslendim. Aglayarak döndüm eve 😀 insallah senin ki dogru sonuc vermistir rabbim gonlundekini nasip etsin🤲🏻💕
efgoksen Deletedmom_984 Allah tez zamanda kolaylık ile nasip etsin sanada isteyen herkesede 🫶🏻 bendekide bir umut aslında ama olmayacagını bılıyorum olsa ilk dakıka pespembe çıkardıı. Her seferinde pembe net çizgi görmezsem inanmayacağım diyorum ama olmuyor 🤷🏼♀️🥲
Deletedmom_984 efgoksen bende ayni diyorum ama yine bi cizgi var mi umuduyla sagdan soldan heryerden bakiyorum. Fotograflar var canim benim daha belirgindi. Ama herkese ayni olcak diye bisey yok ben predictorde bile yalanci pozitif gordum cekiyorum yani.
Sena8 Ben bat 9 kızlar bugun test yaptım ama karnım ağrıyordu. Bi de ağzım da metal tadı vardı. İlk idrarla fa yapmadım. Bekletilmiş idrar ile yaptım böyle çıktı 