tecrubeliiannee 17 haftalık olduk ama baştan beri geçmeyen çatı ağrım var bu ikinci gebeligim ilkinde böyle olmamıştı magnezyum da fayda etmiyor :(
minussset tecrubeliiannee kaç haftalık oldunuz ? Yürüyebiliyor musunuz Özgürce ?kemik yada kas ağrısı gibi birsürü var vajina tarafında . Bu aralarda afedersin çok özür diliyorum sanki gaz çıkıyor gibi altta . Acaba normal mi ? Doktora sordunuz mu ?