Aapt65 devlette kadın doğuma gidiyorsunuz o size kağıt veriyor acile yönlendiriyor, kadın doğum acile gidince sizi formalite olarak yatış gösteriyorlar sonrada eczaneden isteyip vuruyorlar ücret vermiyorsunuz, bu arada sistemde kan gruplarıniz varsa ekstra kan vermenize gerek yok direk vuruyolar iğneyi