ynzl
ynzl kaygılanmayınn bende 23 le öğrendim 2. Gecikme günü 3 gün sonra 129 lardaydı şuan 13. Haftadayız değerinizin az olmasına değil düzenli artmasına bakın 🌸 doktorada 2 hafta sonra gidin ancak gözüküyor kese stres olmayın boşuna ben 29 ekimde 23 le öğrenip 11 kasımda gitmiştim keseyi görmüştük geç döllenme olmuş sizde stres olmayın sabredin güzel sonuçlar alın inşallah 🌸 ben kendime eşimede bu süreyi ya şöyleyse diye zehir ettim 🥹