madreysubebe 1234seda 34+5′te 2500′dü. Çarşamba günü 36+0 olacak kontrole gideceğim o zaman yazarım tekrar kilosunu
yeni_anne2 Kubra2222222 sıkmayın canınızı sağlıklı olsunda kilosu onemlı degil siz doğunca eminim en iyi şekilde bakarsanız ona😊🌸
yeni_anne2 Kubra2222222 bazılarının genetik de oluyor aileden de geliyor yapı olarak farkediyor ama kesinlikle sağlıklı olmasi yeterli Rabbım saglıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin 🌸