2minnakannesi0 aysegull01 magnezyum kullaniyor musunuz o beni biraz rahatlatmisti o haftalarda sonra daha çok arttı tabi kilo aldıkça
tubavarlikk aysegull01 gebeliğin başlarında benim de çok kötü oluyodu çok şiddetli hemde , ilerleyen haftalarda bebek büyüyünce napıcam diyordum nasıl doğurucam falan, korkma canım geçiyor , şuan 35. Haftadayım inşallah tabikide doktoruna da söyle
2minnakannesi0 aysegull01 günlük 1 tane soda içmeye çalışın doktor zamanınız gelene kadar magnezyum değeri yüksek olana bakın