Ortasondan beri sigara içen ben, şükür sigarayı bıraktım. 4-5 haftalıkken iki tane içiyordum 6-7 haftalıkken bi iki nefes alıyordum eşimden şimdi canım hiç istemiyor. Hatta tiksiniyorum! Enerji ve kola da çok içerdim onları da bıraktım. Annelik nasıl mucizevi bir şey. Sanırım Bir daha asla içmem saydıklarımı..