Benmelda Kızlar güvenilir, gereksiz yere tahlil istemeyen, normal doğumu destekleyen bir özel hastane örneğiniz var mı ?
kbratrkylmz Valla maddi durumunuz yeterli ise ayşe seyhan öneririm . İlk çocuğumda 20. haftalara kadar memorial bahçelievler de bir dr da takipliydim. bebeğin başı normalden büyük sezeryan olabilirsin dedi. Sonra o doktora gittim. Bebeğin baş çevresi normal zaten kafa kemikleri birbirine yaklaşacak önemli olan göğüs çapı o da gayet normal ben seni çatır çatır normal doğurtucam dedi ve cidden o kadar güzel bir doğumdu ki anlatamam. Hem hastaneden hem doktordan memnun kaldım. Şuan maddi sebeplerden gidemiyorum ama benden sonra 3 arkadaşım daha kendisine gidip anlattığın kadar varmış dediler