Kızlar 24+3 teyim . Lavaboya gittigimde peceteye sildigimde damla olacak sekilde kan geldi . Kadın dogum doktoru tanidigim vardı ona sorduk yarım saate çogalirsa doktora git yoksa aynı kalırsa gitme dedi. Bugün birde platese başlamıştım ilk gündü cok yorucu hareketler yapmadık ama . Başına gelen var mı acaba ?