Ben 29 Ekim’de doğum yaptım. Doktorum Damla Yasemin hocaydı. Aşırı tatlı sevecen ilgili ve bilgili doktor. Ben Sezeryan oldum. Çok da memnun kaldım. Odaların bazısı camsız. Benim odam hem camlı hem de genişti. O yüzden çok memnun kaldım. Sanırım camsız oda verilince eğer camlı odalarda boşluk varsa oraya geçiriyorlarmış. Bende buradaki yorumlarda okumuştum bu bilgiyi. Hiç böyle bir durum yaşamadığım için yanlış bilgi vermek istemem. Ama ameliyat ekibi olsun doktor olsun konforluk olsun çok içime sindi. Ameliyathaneden esprilerle gülerek ayrıldım. Ameliyat ekibi çok tatlıydılar. Beni çok sakinlestirdiler. Hele canım Damla hocam çok iyiydi. ☺️