Bende bebeğe bişey olacak korkusu değil ölüm korkusu oluştu babamı abi bi şekilde kaybettim daha sonra hep sevdiğklerime bişey olacak korkusu oluştu ya da kendim öleveğim heralde diye sürekli rüyalar görüyorum ölüm zulüm herşeyden etkileniyorum günüm de berbat geçiyor ilk üç ay normaldi sonra katlanarak arttı en son doktora gittim bu ilacı kullanabileceğimi söyledi ilacı aldım ama kullanmadım ya bişey olursa diye tedirginim şimdiye kadar bişey olacaksa önüne geçemem zaten diyip kendimi teskin etmeye çalıştım ama artık başaramıyorum