Hamilelik öncesi de mide problemi yaşayan biriydim. Şuan 24 haftalığım ve ilk öğrendiğim günden itibaren mide yanması yaşadım. Soğuk süt, ılık süt, ballı süt, tahin, gaviscon yani aklınıza ne gelirse denedim. Beni rahatlatan tek şey afedersiniz istifra etmekti. Her gece en az 2-3 kez mide asidimi çıkarmam gerekiyordu ve artık bu alışkanlık olmuştu. Doktorumun verdiği rabelis adında bir hap tüm sorunlarımı kökten çözdü. Çok şükür şimdi haftada 1 bile hapı içsem etkisi uzun sürüyor.