Blueeberryy Hanimlar iki gundur sari seffaf akinti var bende peceteye silince gelen nisan olabilirmi 38+6 haftaligim
Ozlllmb Blueeberryy hayır canım değil bayağı kıvamlı jole gibi düşün az da gelmiyor. Benim bayagi avuç içimi dolduruyordu ve hafif kanlı idi ertesi gün dogumum başlamıştı.
emnolgn Blueeberryy bende şu an kendimde düşündüm, 2 gündür benimde öyle baya fazla sarı ve beyaz akıntı var. Bende 38 haftalığım
ecoz Blueeberryy Herkesinki aynı olmuyor. Kiminin bir anda fazlaca geliyor, kiminin parça parça birkaç gün sürüyor. Sizinki de nişan olabilir ama en iyisini doktorunuz bilir tabii ki. Sarımsı akıntı (enfeksiyon değilse haftanız da müsait) nişan olabilir.
Blueeberryy Ozlllmb kasinti falanda yok mantar enfeksiyon olsun anlamadim ki yarin kontrol var sorcamda sari akintida olmusmuydu peki arkadasimdada olmustu ama onun sezeryandi
Ozlllmb Blueeberryy akıntı oluyordu evet günde 2 külot değiştirdiğim oluyordu ama nişan dedigim gibi akıntı gibi olmuyor ve herkeste nişan da gelmiye de biliyor gelmeden de başlıyor. Gelmesi şöyle avantajlı ben hemen kişisel bakimlarımi temizligimi yapmıştım hazırlıkli oldu.
Blueeberryy Ozlllmb evet herkeste gelmiyomus iki gundur gelince nisan olabilirmi dedim ama hic belirtide yok baska ne zaman gelcek bu bebis 😂
Blueeberryy emnolgn bendekide sari yapiskan internette sarida olabiliyo yaziyodu ama degilmis neymis yarin bi sorarim doktora
Ozlllmb Blueeberryy oğlum 39+0 geldi 12 saat normal sancı açılma olmadi sezaryan ile geldi 🙃 şuan 2. Bebegime hamileyim 4+5 yolun başındayız. Sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻🌸
emnolgn Blueeberryy evet en azından kafanız daha rahatlamış olur doktorumuzun cevabına göre, benimde Perşembe sezeryan günüm olduğu için biraz kafam rahat gibi
Blueeberryy emnolgn evet normali bekleyince ha bugun ha yarin en azindan tarih belli sizde saglikla gelsin insallah🙏🥰