NNurBzk Yarın rahim filmine gidicem ağrılı bir işlem mi ne yapmam gerekiyor olanlar yazabilir mi doktorum ağrısız olması için yavaş uygulama yapıcam dedi ama öncesinde nelere dikkat ettiniz ve sonrasında neler yaptınız
Larraa NNurBzk Baya zaman oldu ama bana doktorum işlemden 15-20 dk önce ağrı kesici al demişti. Sonrasında ağrıyı çok çekmemek için. Öyle yapmıştım. Başka dikkat ettiğim bir şey var mıydı hatırlamıyorum🌸
Nese21 NNurBzk öncesi bir hazırlık olduğunu bilmiyorum ben anestezi alarak cektirmistim 10 dklik falan bir işlemdi sanırım sonrasında adet ağrısının hafif bir benzeri agri hissedersiniz ki bu dayanılmaz bir ağrı değil..ama.anestezi almadan nasıl bir ağrıdır bilemiyorum
denizbennn NNurBzk anestesiziz yaptırdım 10 saniye sürmüştür. Hiçbir agrımda olmadı. Acı eşiğim yüksek bu arada ama asla agrım olmadı şok oldum hatta bu muydu dedim çeken kişilere 🥰
bade25 Herkes o kadar korkutuyor ki otomatikman kendimizi kasıyoruz benim acı eşiğim çok düşük olmasına rağmen acı yaşamadım canım. Tüpler ya da kanallar da tıkanıklık varsa belki biraz acıyabilir ama işlem zaten çok çok kısa sürüyor
NNurBzk bade25 herkes çok farklı şeyler yazıyor bununla ilgili o yüzden yazmak istedim ağrı acı eşiğim yüksektir normalde ama tedirgin oluyor insan daha önce geçirmiş olduğum dış gebelik var rahimde perde vardı ameliyat oldum sanki rahim duvarında tekrarlamış gibi dedi tespit için olacak
bade25 NNurBzk ben çok korkarak girmiştim böyle çok araştırdım okudum. Korkudan kalkınca kustum 😂 kendini kasarsan da acır rahat ol ağrı eşiğin yüksekmiş bak🙏🏻 ben korktuğum için başta kendimi çok kastım hatta iki defa ilaç verdiler kendimi kastığım için. Her şey yolunda gitsin senin için umarım 🌸