Bende yapip yapmamakta çok kararsız kaldım en son gereksiz bulduğum için vazgeçtim cuma doğumum var Rabbim nasip ederse sağlıkla kucağıma alayım kızımı başka birşey istemiyorum 1gunluk için abartı ve gösteriş geliyor banada hiç gerek yok bence onun yerine kızıma harcarim o parayi tabiki yapana da saygım sonsuz @Ceydametee