Cnsmv
Hasret18ayaz sağlıkla kavuşun inşallah, sorunsuz sıkıntısız. Biz daha önce kalp durması, düşük, kürtaj yaşayanlar sonrakinde de benzer bir şey olur mu diye elimiz yüreğimizde bekliyoruz. Birinin bu deneyimin ardından daha güzel bir deneyim yaşaması sorunsuz hamilelik geçirmesi sanırım hepimize umut oluyor bende eylülde 6+4de kalbi durduğu için kanama ve sonrasında kürtaj ile gebeliği sonlanan şimdi de yine 6+4 hamile olan biriyim bugün bile tam da bu tarihte bebeği kaybettiğim için bir şey olur mu kanama var mı diye gün boyu kaç korku yaşadım belli değil. Hepimiz hayal bile edemeyeceğimiz güzellik ve kolaylıkla yaşayalım inşallah sağlıkla kucağımıza alalım