mervedbc AysnYgz yakın zamanda bir tanıdığım nur öztürkte normal doğum yaptı çok memnun kaldı her anında birebir hemşire ve doktor ilgilenmiş. Bende 28 hafta hamileyim Alaaddin Balcıya gidiyorum. Her ne kadar sert bir doktor olarak bilinsede işinde çok iyi.
Asuuu91 mervedbc ben de alaaddin beye gidiyorum. Çok sakin rahat bi doktor. sert zmanına denk gelmedim demekki 😂