ay doktorum yarın ne dicek bilmiyorum ama gününüzü bilmek ayrı bi güzel bence yaa
32+6yız şuan bişeyler düşündükçe kalp ritmim değişiyor
zaman geçmiyor gibi geliyordu ama nerden nereye geldik yarın öbür gün pozitif doğum hikayem diye de başlık açarız 🥹❤️