Merhaba 35. Haftadayım ödem yok ama canım çok turşu ve çay istiyor bol su da içiyorum ama şişmekte istemiyorum malum kış dışarı çok çıkamıyorum 2 yaşında oğlum da var zor oluyor evin içinde dört dönüyorum arada yorulunca uzanıyorum Bi daha hareketleniyorum 10 kilo aldım. Bildiğiniz özellikle ödem toplamama için yaptığınız bir şey oldu mu ya da doktor tavsiyesi