Ben bu hastahane hakkında gitmeden önce fikir almak istemiştim ama burada pek bulamadım ve mecburiyetten gitmek zorunda kaldım bu sebeple burada gitmeyi düşünenlere fikir olsun diye yazmak istedim. Öncelikle 2 kez gittim ikiside farklı doktorlardı ve ikinsinden de memnun kalmadım özellikle 2.gittiğim Dilek hanım derdimi anlatmama bile müsade etmedi lafı ağzıma tıkıp sen yat ben şimdi herşeye bakıcam zaten dedi ve ultrason bittikten sonra normal doktorlar karnınızı silmek için pir peçete verir değilmi bu kalkabilirsin peçete şurada ordan al dedi karnım öyle ilaçlı ilaçlı kalkmam gerekti üzerim müsait değildi bir elimle peçeteyi almaya çalışıyorum bir elimle kıyafetimi tutmaya çalışıyorum yani insana insan muamelesi yapmıyororlar resmen çıktığımda sinirden ağlamamk için kendimi zor tuttum ve ultrasonda bakarken siz bebeği göremiyorsunuz aletleri eski verdikleri ultrason görüntüleri baya köte böyle kötü bir tecrübem oldu ve gideceklere asla tavsiye etmiyorum..