Esma3222 benim 2 doğumum da dikişli oldu malesef. Ama bi arkadaşımın dikişsizdi. Bebek ufak doğdu hem bunun da faydası oldu. 2800dü. Ama hiç memnun değil keşke kesip dikselerdi çok bollaştı dedi. İlişkide çok sıkıntı oluyormuş. Bende 4 kg doğum yaptım bir sürü dikişim oldu ama doktorum harika bi iş çıkarmış gram görüntü bozukluğu bollaşma yok. Doğum yapmamış gibisin dedi son gittiğim doktor. Yani dikiş olmasın diye takılmayın bence