Hanımlar hamile olduğumu öğrendim bir hafta önce beta hcg değerim 650 di bugün 111.17 ye düşmüş ve doktorum sağlıksız gebelik olsuğunu adetle düşmesini bekliyceğini şuanlık müdehale etmiyceğini söyşedi ve çarşamba tekrar çağırdı eğer bebek kendiliğinden düşmezse ne gibi bir müdehalede bulunacak siz böyle olay yaşadınız mı kürtaj mı olucak yoksa bir hap ile mi düşük yapmam sağlanıcak yardımcı olur musunuz?