18 günlük anneyım, goguslerım hep duzenlı 3 saatte bır sağdım hıc aksatmadım. Sütüm öyle çok yok ama 15 er dk hep sagarım ve yumuşacık olur sağım sonunda göğsüm. Göğsümün tek bır tarafında ucu olmayan sivilce gibi sertlık var bı tane de ucu olan sıvılce. Göğsümden sivilce mı çıktı yoksa apse mi? Mastıt yada apse nasıl bısey endıse etmelı mıyım. Goguslerım yumuşacık suan atesım üşümem vs yok sivilcedır insallah😔