brnaksyince evet ben özellikle onu sordum bebeğe geçer mi diye vajinal doğumla geçmez dedi epizyotominin olduğu yerde değil dedi, böyle siğil durumunda sezeryan öneriliyor dedim sezaryanla da geçebilir dedi hiç içim mutmain olmadı dedikleriyle halbuki en başından beri o doktora gidiyorum Ümraniye devlet Hastanesi’nde de önerilen ve rağbet edilen bir doktor, resmen bilinmezliğin içinde sürükleniyorum özel hastaneden randevu aldım ona gidicem göstericem inşallah başka daha donanımlı devlet Hastanesi’ne de gidic m bakalım, inşallah kötü bir sonuç cikmaz