Bugün kontrolüm vardı , tıp fakültesinde oluyor , nst de sancı çıktı 5 dkda 1 falan 3 tane serum bağladılar genede çıkmaya devam etti , çatı muayenesi yapıldı 1 cm açıklığım da vardı en son kendi doktorum eve gönderdi ama baya bi nst serum derken bekledim doğurabilirsin belki falan dediler kızlar ne zaman doğururum sizce ( bu arada doktorum kıdemli asistana yapmasını söyledi çatı muayenemi çatı muayenesi değil resmen başka bir muayene yaptı sanki dayandım ama 2 parmakla değildi sanki elini hissettim resmen aşağı yukarı sağ sola baya da sürdü )