Nraltnk Gebelik başından beni ağzımın hiç tadı yok ne yesem acı bir tat ağzımda kalıyor ve geçmiyor başına gelen oldu mu ne zaman ve nasıl geçer
deniz_95 Nraltnk benim de aynı maalesef önceki hamileliğimde yoktu ama bunda tat alamıyorum geçer inşallah
Berrakk39999 Nraltnk 13. Haftadayım hala ağzımın tadı acı en çok su içerken fark ediyorum ve su içmek istemiyorum ne zaman geçecek hiçbir fikrim yok
Dilsah02 Aynısı Bendede var ve ben artık Delirmek Üzereyim ne yaparsam Yapayım Geçmiyor Kaç kere Ağladığımı biliyorum 😭
etuerk Nraltnk şuan benim de öyle ilk gebelikte 17. Haftada bir anda geçmişti şuan daha 7. Haftadayım ne zaman geçer bilemiyorum gün içinde ağzımda hem naneli sakız var o biraz iyi geliyor gibi
AyeGlKarabulut Nraltnk 16 haftalık oldum geçmedi ne bulantım geçti ne damak tadım düzeldi nede yorgunluk hissim değişti
ilayda_96 Nraltnk benim de aynıydı 4 ay bu şekilde devam etti sanki demir yalamışım gibi bir tat vardı ağzımda şu an geçti 28 haftalık hamileyim
lilii4 Eylley evet sırf o tat geçsin diye sürekli bi şeyler atıyordum ağzıma ama asla geçmiyordu sakız çiğnemek iyi gelebilir biraz belki oda geçici bi çözüm 🥲
Semauzun Nraltnk benim de öyle ne yesem yumurta tadi alıyorum turşu çok yiyorum onun da bi garip geliyor tadı 😂
Gcan2 Kizz bende o tat sadece bende var sanıyordum 😂😂sizde olduğunu da bilmek iyi geldi ama tat gelince hemen şeker yiyorum tadı yerine gelsin tabi mide bulantısı yapmıyor o tat
Gcan2 Kizz bende o tat sadece bende var sanıyordum 😂😂sizde olduğunu da bilmek iyi geldi ama tat gelince hemen şeker yiyorum tadı yerine gelsin tabi mide bulantısı yapmıyor o tat