Canselluslu İdrarda protein kaçağı çıktı ama tansiyon problemim yok. Tansiyon yüksek seyrederse erken doğum olabilir denildi 29 haftalık gebeyim,bu durumu yaşayan var mı? Ya da bilgisi olan😔
Serpoo Canselluslu tansiyonunuzu düzrnli takip edin 14-8 ve üzeri çıkmasın. Bazen enfeksiyon kaynaklı yada böbrek problemnz varsa da protein kaçağı olabiliyo. Benm gecen hafta tansiyonm yükselmeye basladı protein kaçağı cıktı tansiyon takibi yaptık suan normale döndü tansıyonmda . Örnmli olan tansiyonun yükselmemesi
Canselluslu Tansiyon Ozgur201_ Tansiyonum normal ilerledi hep bi sorun yok Şuanlık çok şükür 33 haftadayız
Ozgur201_ Serpoo bende de enfeksiyon ve böbreklerimde genişleme var, az miktarda protein kaçağı çıktı. Tansiyonum yok. Acaba enfeksiyonum geçse düzelirmi ki
Elis27 Canselluslu merhaba idrar da protein kaç + çıktı acaba bende 29+0 bendede 1+ çıktı Dr tansiyon takibi dedi günlük iki kere ölçüp yazacagım bende
Serpoo Ozgur201_ düzelme ihtimali yüksek ama böbreklerde genişleme varsa devam etmesi muhtemel. İdrarda protein kaçağının temel sebebi böbregin işlevni tam görememesi
Ozgur201_ Kosemen54 hamilelikte hayır. Sadece ilerlemesinin karşısını almak için galiba iğne yazdı. Doğumdan sonraysa düzeliyormuş kendisi
Ozgur201_ Serpoo genişleme için iğne yazmışdı ama bana uymadı ve durdurduk antibiyotik ilaç yazdı 7 günlük. Bakalım ne olacak
Kosemen54 Bende şimdi gidiyorum ultroson çekilmeye dua eder misiniz 10 haftalık hamileyim kötü bisye çıkmasın
Mavii23 Bu saydıklarınızın bir belirtisi var mı hanımlar anlatır mısınız biraz insan ister istemez korkuyor
Ozgur201_ Mavii23 böbrek genişlemesi bana ağrı veriyordu. Enfeksiyondaysa idrar yaparken acıma kaşınma sürekli idrar varmış hissi böyle oluyor
Kosemen54 Ozgur201_ çıktım ultrosondan bobrekte birşey çıkmadı hamd olsun kan sonucu çıkacakmıs 1 ay sonra ona bakicaklar 1 ay sonra tekrar 24 saatlik idrar vericem
Songulpyraz Benimde böbrek problemim oldu stent takıldı 30. Haftamda protein kaçagı vardı 24 saatlik idrar değerim 1064 çıktı 1 hafta hastanede yattım tansiyon takibi yapıldı
Songulpyraz Ozgur201_ 37 haftalık olduk protein kacagı devam ediyor sürekli tansiyon takibi yapıyorum sık sık doktor kontrolü