Merhaba çok güzel bir isim bence. Benim kızımda Rona olacak ve aynı şekilde erkek olursa Robin kız olursa Rona diyordum ben de. Kürtçe isimler ikiside ve yaşadığım ülkeye uygun isimler. Ronya düşünmüştüm aslında bende ama yaşadığım ülkede Y harfi farklı okunduğu için Rona ismini görüp çok beğenip ona karar vermiştim.
Güzel bir seçim yaptığınızı düşünüyorum.
Adıyla yaşasın Ronya veya Robin 🌸💕🙏🏻