Hanımlar, görümcem yeni dyson v15 almış silme aparatı vs var. Çeyizine aldı, yatağında deneme yapmış sadece, toz haznesini açtığında tutukluluk yapıyor kapak tam açılmıyor 2. bi hamle yapınca tam açılıyor kapağı. Müşteri hizmetleriyle iletişime geçmiş kullandıkça düzelir esneme payı var vs demişler. Bu modeli kullanan var mı böyle bi sorun yaşayan oldu mu acaba?