Merhabalar,
Az önce ilk defa karnımda kalp atışına benzer küçük hareketler hissettim. Hıçkırmaya başladı diye düşündüm ama yaklaşık yarım saat kadar sürdü, uzanınca daha net hissettim, oturunca daha hafifledi durdu gibi oldu. Aralarda da tekmelerini hissettim, hatta karnımda gözle gördüm tekmelerini. Bu haftada bu kadar uzun hıçkırık normal mi? Saat geç olduğu için doktoruma ulaşamıyorum. 2 gün önce detaylı ultrasona gitmiştik doktor dönsün diye çok uğraştı, bastırdı. Biraz tedirgin oldum.