Ada-alya Merhabalar hepımizin Allah yardımcısı olsun ben 21+4 üm serklaj oldum gecen hafta acılmam olmustu hafıf kanamalarım oluyo genelde sabahları ıcım endise doluyo bebegım erken dogucak dıye
lilii4 Ada-alya geçmiş olsun kan taze değilse sorun yapmıyor genelde doktorlar ama yine de muhakkak doktorunuza danışın derim hem içiniz de rahat eder
myangelson Ada-alya serklaj sonrası akıntılar oluyor benim de 1-2 hafta kahverengi gelmişti rengi açılarak bitti. Doktorlara sordum kırmızı kanama, adet gibi çok kanama, kokulu akıntı olursa hemen gel dediler
eylulll-98 Ada-alya öncelikle çok geçmiş olsun. Bende 18.haftamda acil serklaj olmuştum. 10 gün kadar sürmüştü kanama ve ara ara lekelenmeler olmuştu
Ada-alya eylulll-98 ocımı rahatlattınız cok tesekkür ederim Allah hepımıze evlatlarımıza kavusmayı nasıp etsın vaktınde🥰