Ben 2 aydır Samsung marka kullanıyorum dijital led ekranlı aşırı memnunum bütün programları denedim nerdeyse asla bir küçülme solma yaşamadım mont, yorgan, yastık,halı ,bebek kıyafeti herseyi denedim zaten çok araştırarak buna karar verdim ve A+++ enerji çok az elektrik yakıyor faturaya çok yansıyan bisey olmadı yani