Öncelikle hayırlı olsun 💕 7+2 de vajinal olarak bakılmıştı bende de. Sonraki kontrolüm 9+1 deydi karından bakılmıştı. Siz de 8. haftadan önce gitmeyin derim karından görmek istiyorsanız. Zaten sonrasında takipli olduğunuz doktor kontrol sıklığını söyler size 🌸