tubavarlikk Kızlar merhaba bugün tahlil verdim ama sonucu gösteremedim doktorum rahatsızdı, spot idrar protein referans değeri0-15 yazıyor benim sonucum da 17,5 çıkmış. Yüksek ve ciddi bi sonuç mu burada hemşire arkadaşlar da vardı
Selin3434 tubavarlikk Merhaba benimde protein spot 5 cikmis referans değeri 0-15 ama doktor 24 saatlik idrar toplamami istedi sizin doktor ne dedi bisey oldu mu
nesliily tubavarlikk merhaba benim normal idrar testim de protein negatif ancak doktorum spot idrar bakti gebelik sekeri sebebiyle 17.8 cikmis protein 0-15 referans normal idrar negatif spot referans ustu telaşlandım açıkçası tansiyonum normal
tubavarlikk Selin3434 onun dışında başka sonuçlara da bakılıyormuş değerlendirme için , bişey çıkmadı yani boşuna endişe etmişim, biz direk o sonuca bakıyoruz ama onun yanında başka etkenler de olursa yüksek sayılıyormuş