Ceren1996 Obirtazeanneee bende 14+2 haftaligim benimde sol tarafımda bı ağırlık var. Özellikle gece yatarken batma hissediyorum. Dün gece sol tarafta sızlama gbi bişey hissettim bebiş hareketleri bu hafta hissedilir mi bilmiyorum ilk gebeligim
zeynosileannis Obirtazeanneee bende de oluyordu özellikle oturup kalkarken tabi yune doktora sorarsınız gebelikte aşırı olmadığı sürece ağrılar normaldir